diumenge, 23 de novembre del 2008

esperant!!

Hola noies. Fins ara no habia tornat a mirar res de lo que vam fer ahir. Vaig acabar amb un mal de cap impresionant. Ara he de reconeixer que tinc ganes de rebre el correu de l'Olga per veure si m'ensurtire o m'haure de comprar una perruca. Per entra millor al bloc lo que he fet ha sigut : "añadirlo a Marcadores"( haureu de disculpar que faci moltes faltes al escriure, normalment escric en castella i el meu ordinador el tinc amb llenga castellana per aixo he escrit aixo de añadir marcadores). Com tinc varis coneguts que tenen blocs he creat una carpeta exclusivament per tindre endreçades les adeçes. Olga saps si ha posibilitat de que el text sugui corregit abans de ser publicat? Que tingueu una bona setmana. Petons

1 comentari:

OLGA ha dit...

Demà ho miro, que avui ja no puc més... Bé d'aquí a unes hores, perquè ja vec que hem canviat de dia!